Visa vastaa, Sande korjaa

Ajateltiin tehdä tälläinen yhteinen postaus, jossa käydään vähän läpi meidän elämää ja arkea "he said, she said" -hääleikin tyylillä. :)

Visan valmistujaisista kesältä 2016. Mun oma diplomi-insinööri ❤️
Kumpi iski ensin silmänsä toiseen?
Visa: Kyllähän se Sande laitto ekana viestiä [nettisivulla, jossa tavattiin]. En ollu aikasemmin häntä siellä huomannu.
Sande: Minähän se olin. Törmäsin johonkin söpöön tyyppiin, joka kaipas koiransa kanssa elämäänsä yhtä uutta tyyppiä. Tuplasin panokset ja toin iso-egosen pupun perheeseen myös!

Kerro lyhyesti, miten tavattiin?
Visa: Tavattiin netissä, jonka jälkeen alettiin laittaa puhelimella aika paljon viestii toisillemme. Soiteltiin ja viimein tavattiin treffeillä. Aika suoraviivanen tapaus.
Sande: Laitoin Visalle viestiä ekan kerran, sen jälkeen viestiteltiin viikko ennen ekoja treffejä. Sen jälkeen aloteltiin soittelu ja parin viikon päästä Visa tuli mun luo Hyvinkäälle käymään. Siellä se sitten rupes asumaan osa-aikatyönsä ohessa.

Kumpi pyysi ensimmäisille treffeille?
Visa: Hmm... Kai se Sande sen ekan kerran ehdotti, miten sillä oli aikaa. Sittenhän me tavattiin.
Sande: Minä ehdotin, kun olin muissa jutuissa tulossa Vantaalle. Visa ei ensin meinannut tulla, kun oli kavereidensa kanssa luvannut olla, mutta onneksi sai myös minut sopimaan päiväänsä. Toistaiseksi ei ole kaduttanut. :)

Kumpi sanoi rakastavansa toista ensiksi?
Visa: Minä.
Sande: Minä. Me väännetään tästä aina. :D Visa sanoi kahdesti syksyn aikana, mutta molemmilla kerroilla oli kännitunnustus, joten mä en laske niitä! :D Minä siis sanoin ensin.

Kumpi tapasi toisen vanhemmat ensin?
Visa: Mä tapasin Sanden vanhemmat ensin.
Sande: Itse asiassa mä tapasin Visan vanhemmat (ja muistaakseni myös Lassi-veljen) ensin, viikkoa ennen joulua. Visa tapasi mun vanhemmat, kun tuli hakemaan mua vanhempien luota joulun viestosta.

Kumpi mököttää helpommin?
Visa: Varmaan minä mököttelen ennemmin.
Sande: Visa, ehdottomasti! :D Alussa Visa aina sano, et se vihaa mököttämistä, mutta sit kun huomasin, et sehän on ite mestarimökömökö, niin ei se enää kehtaa sanoa sitä.

Mikä on toisessa parasta?
Visa: Kyl se edelleen on se Sanden iloisuus. Siihen mä alunperinkin rakastuin.
Sande: Hauskuus. Visa on hauska ja ehdottomasti tietääkin sen. Jos muut ei naura Visan jutuille, ni ainaki se ite nauraa niille.

Kumpi on romanttisempi?
Visa: Kyl mä sanoisin, että mä ite oon romanttisempi. Vaikka mä en oo siinä kovin hyvä, niin en koe, että naisen on tarvetta olla romanttinen.
Sande: Whaaaaaat toi Visan kommentti! :'D Ite sanoisin, et mä oon romanttisempi. Aika tasasesti kuitenkin järkätään pieniä ja isompiakin romanttisia ylläreitä toisillemme.

Kumpi on parempi kokki?
Visa: Minä (nauraa). No doubt about it.
Sande: Visa, ehdottomasti. Meitsi osaa lukea sen verran, että reseptejä noudattaen saan yleensä raavittua jotain kokoon.

Kumpi on sotkuisempi?
Visa: Mmmmm... Minähän se olen.
Sande: Visa. Mä aina kuljen perässä ja siivoon sen jälkiä tai sitten osotan jokasta sotkua, jonka se jälkeensä jättää, et tulis korjaamaan jälkensä.

Kumpi on parempi kuski?
Visa: No minä! Ja naurut päälle.
Sande: Visa, ehdottomasti.

Kumpi alottaa spontaanit halihetket?
Visa: No Sandehan ne alottaa.
Sande: Minä, mä oon meistä spontaanimpi.

Kumpi sanoo useammin "mä rakastan sua"?❤️
Visa: Kyl se menee ihan 50/50.
Sande: Sanotaan joka ilta rakastavamme toisiamme, niin silloin Visa yleensä sanoo sen eka, koska haluaa nukkumaan. Spontaanisti mä kyllä sanon sen yleensä ensin.

Meidän eka vappu! ❤️

Kommentit

  1. Tosi hauska! Täytyy kyllä vastata haasteeseen ja kirjoittaa vastaava itsekin, kunhan ehtii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, loistavaa!:) Meillä oli niin hauskaa, että todellakin suosittelen :)

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, mitä ajatuksia blogipostaus sinussa herätti? ❤️