Hääkampauksesta ja sen väristä

Hääkampauksen lähtökohdat on seuraavat: Mulla on pitkät luonnonkiharat hiukset, joiden väri on yleensä joko punainen tai ruskea. Visa tykkää mun hiuksista, kun ne on auki, mutta mä tykkään, että vähintään etuhiukset on kiinni, koska vihaan naamalla olevia hiuksia.

Hääkampauksen hahmotelma mulla on ollut selkeä jo kauan. Kompromissiksi mun ja Visan tykkäyksiin laitan edessä olevat hiukset kiinni niin, ettei niitä tarvi koko päivää sylkeä pois naamalta ja muuten saa varmaan olla suht auki. Mahdollisesti mun kiharoita vähän korostetaan niin, että mulla olis kerranki kauniit kiharat eikä takkukasaa päälaella.

6v sitten. Mun hiukset on tänäkin päivänä about tälläset, eri värisenä vaan. Näihin pitäisi siis jotain keksiä.
Mullahan tulee olemaan huntu, joten se vaikuttaa myös aavistuksen kampaukseen. No ainakin siten, ettei ne täysin auki voi olla, että huntu saadaan kiinni jotenkin. Tällä hetkellä oon hahmotellut jotain tällästä itselleni, mutta saa nähdä miten käy, kun ensi kertaa kampaajan kanssa keskustelen asiasta:




Tän tyylinen ois näistä ehkä jotakuinkin mun ja Visan kompromissi mun hääkampauksesta
Hiusten värikin pohdituttaa. Minullahan on tällä hetkellä punaiseksi värjätyt hiukset, jotka on värjätty viimeksi syksyllä, koska en osaa päättää hiusteni väriä. Punaiset, jotka minulla oli aiemmin (ei se syksyn väri) oli kiva, mutta syksyn väri oli ehkä vähän liian kirkas minun tummanpunaisille haaveilleni. Toisaalta haluaisin kasvattaa myös oman ruskeani (ensimmäisessä kuvassa) takaisin. Tässä on onneksi vielä vuosi aikaa pohtia asiaa, mutta häihin mennessä pitäisi olla jonkinlainen päätös tehtynä. Visa itse tykkää punaisistani, mutta mietin vielä.

Tää oli kauniin punainen . Toisaalta myös oma ruskea on kaunis. Hmm...
Onko teillä ajatuksia teidän tai mun hiuksista? Joko olette päättäneet hääkampauksenne? Onko jollakulla meneillään jotain hiusten kasvatus (tai muuta) -projektia?

Kaikki kuvat (paitsi omakuvat) Googlesta, jonne ne ovat päätyneet monien mutkien kautta. Alkuperäisestä kampauksen tekijästä tai kuvan omistajasta ei tietoa. :)

Kommentit