Visan vieraskynä: Love Me Do -häämessujen ennakko-odotukset

Taas kerran Sande sai minut ylipuhuttua kirjoittelemaan tänne blogiinsa. Tämän lisäksi hän ylipuhui minut osallistumaan Love me do -messuille. Kirjoitankin tämän kirjoituksen kahdessa osassa - ennen ja jälkeen - tyyppisesti.

Pitää kyllä myöntää etten hypi ilosta osallistuessani häämessuille. En oikeastaan koskaan aatellu osallistuvanikaan, mutta Sanden mieliksi sinne olen nyt 20.1. menossa. Henkilökohtaisesti olen ajatellut, että ko. messut ovat naisille suunnattuja myyntitilaisuuksia, mutta toivon, ettei näin kuitenkaan olisi.


En oikein tiedä mitä kaikkea minulle on lauantaina luvassa, mutta toiveenani olisi löytää uusia ideoita varsinkin pukuuni. Olemme jakaneet minun vastuualueillekin jo asioita ja yksi niistä on puvun valinta. Olen miettinyt smokkia, frakkia sekä sakettia. Näistä tämän hetken suosikki olisi sininen smokki mustilla kauluksilla. Tämä voisi olla hieman erilaisempi ratkaisu, joita olen nähnyt valittaviksi häihin.

Puvun lisäksi olisi hyvin mielenkiintoista löytää jotain inspiraatiota esimerkiksi kutsukortteihin. Näiden kanssa olemme pähkäilleet jo hetken aikaa. Jokainen korttimalli / ideani liittyen kortteihin on suhteellisen yhteisymmärryksessä kumottu ja siirrytty johonkin muuhun ideaan. Olisi mahtava löytää joku mahti-idea korttiin, jolloin siinä näkyisi minuakin osa.

Kommentit