Unelmointia: kaasojen mekot

Voihan kaasojen mekot!

Oon haaveillu niistä jo pidemmän aikaa, yrittäny saada kaasoja innostuneiks, mut pääasiassa ne yrittää vielä hillitä mua. Eikö ne sen paremmin mua tunne; kun mä innostun, mua ei oo hillitseminen! :D Pääasiassa kai siks mietin kaasojen mekkoja innolla, et jotenki tuntuu vähän pelottavalta kattella nettisivuja, et millanen se oma mekko ois. Joten kaasojen mekot it is!

Meillä on diili, että ostetaan kaasoille mekot ja valitaan ne yhdessä niin, että ne on sekä mua miellyttäviä, mutta myös kaasoja itsejään miellyttäviä, jotta he vois sitten toivottavasti myöhemminkin vaikka jossain juhlissa ym pitää niitä. :)

Mekkojen ois kiva olla jotenki vähä teemavärien mukaiset, eli turkoosia tai hopeeta. Yks ajatus on, että toinen ois turkoosi ja toinen hopee, mutta veikkaan, et se ei ehkä toimis. Luultavasti mekot on siis samanväriset, mutta erilaiset.

Vuoden aika saattaa aiheuttaa vähän ongelmia mekkojen valintaan, sillä keväällä saattaa vielä olla aika kylmä, vaikka melkeen toukokuussa eletäänkin jo. Jonkunlaista peitettä siis hartioille ois hyvä, mutta myös vähän pidempää helmaa. Ite suosin aina polvien yläpuolelle yltäviä helmoja, mutta saa nähä mitä kaasot asiasta sanoo! Täytyy varmaan jonkunlaiset hihat olla mekoissa tai sitten ostetaan heille myös bolerot/hartiahuivit. Asiaa tsekkaillaan.

Alla kuitenkin muutamia mekkoajatuksia, johon itse olen ihastunut!

https://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-V-Kaula-Aukko-Lattiaa-Hipova-Pituus-Sifonki-Morsiusneitojen-Mekko-Jossa-Rypytys-007105575-g105575
https://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-Pyoereae-Kaula-Aukko-Polvipituinen-Sifonki-Pitsi-Morsiusneitojen-Mekko-Jossa-Rusetti-007074183-g74183
https://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-Pyoereae-Kaula-Aukko-Polvipituinen-Sifonki-Morsiusneitojen-Mekko-Jossa-Rypytys-007117362-g117362
https://www.jjshouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-Square-Paeaentie-Polvipituinen-Sifonki-Morsiamen-Aeiti-Mekko-Jossa-Kristallirintakoru-Laskeutuva-Roeyheloe-008085309-g85309


Voi haluaisin jo niin kovasti mennä shoppailemaan kaasoille mekot, vaikka luultavasti ne tilataankin netistä rahaa säästääkseen! 💖

Kommentit

  1. Tää on varmaan vähän sellainen mielipiteitä jakava asia. Mulle ei esimerkiksi ole ollenkaan sydämenasia, mitä kaasoilla on päällään: kunhan jotain juhlavaa. Kaasosisko kyllä totesi, että onhan se ihan kivan näköistä, kun kaasoilla on esim. samaa väriä päällään. Katsotaan nyt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ymmärrän tonkin kannan. :D mulla yks tuttu on sillä linjalla kaasojen kanssa, et "ottakaa jotain kaapistanne". Mä taas haluun liiaksikin, et kaikki on täydellistä. Saa nähä!

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, mitä ajatuksia blogipostaus sinussa herätti? ❤️