Häätanssi yllätti superpositiivisesti

Häätanssi oli häissämme asia, jota pelkäsin kauhulla etukäteen. Vielä siinä vaiheessa, kun minua paimennettiin tanssilattian suuntaan, olin kauhusta kankea ja pyysin voitaisiinko se jättää välistä. Ei voitu, Visa halusi häätanssin.

Lopulta häätanssimme oli ihan mielettömän kaunis hetki, kunhan pääsimme tanssimaan ja unohdin kaikki turhat huoleni. En muista itkinkö tanssin ajan, mutta rakastin Visaa enemmän kuin koskaan. Se oli pieni kahdenkeskinen hetkemme sinä hullunkurisena päivänä. Visa oli superkomeana ja minä kauniina. Minä en osaa tanssia, joten päädyimme lähinnä heilumaan ja halailemaan, joka oli meille enemmän kuin paras ratkaisu.

Meillä oli häätanssikappaleena YOUNGHEARTEDIN Hetkeksi. Hääbändinä meillä oli itselleni tutut pojat (Lovexin) Torsti ja Juho, joten olin tietenkin etukäteen jännittänyt, että miltä hääbiisimme kuulostaisi heidän vetämänään. Olisiko se mitenkään päin sama, kun hento naislaulaja vaihdettaisiin mieheen? Samalla kun kappale alkoi sanoin Visallekin, että pojat vetivät mielettömän upeasti!

Ainoa mikä vähän harmittaa on, että olimme aikataulusta myöhässä ja pakotin kuvaajamme lähtemään (lastenhoitaja jne), koska olin niin kauhuissani tanssista. Nyt sitten kun tanssi oli niin kaunis hetki, niin harmittaa, ettei siitä ole yhtäkään ammattilaatuista kuvaa. Tässä siis vieraidemme ottamia kuvia ja video:


Tämä ei ole häätanssista enää, mutta kaunis kuitenkin ❤️



Kommentit

  1. Oi ihanaa! Onneksi tanssitte! Häätanssi oli kyllä meidänkin häissä yksi ihanimmista hetkistä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä - onneksi tanssittiin! Oli kyllä supersuuri yllätys, että se saattoi olla niin ihanaa, kun omat odotukset oli, että se olisi lähinnä noloa ja säälittävää räpellystä. :D Ihana, että myös teillä meni häätanssi putkeen <3

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, mitä ajatuksia blogipostaus sinussa herätti? ❤️