Paikkakortit

Löysin jälleen niin ihanan idean netistä, että tää on pakko toteuttaa, oli se mahollista tai ei!

Meillähän tulee muutenkin peilejä koristeluihin, kuten olen jo kertonutkin. Nyt ideana on siis myös paikkakortit tehdä peileistä tai lasista ja niihin tussilla kirjoittaa nimi. Oon niin rakastunu tähän ideaan ja peileihin. Tietenkin on vähän nuorallatanssimista, et on tyylikkäästi peilejä eikä liikaa, mutta enköhän mä taida siinä pysyttelyn. :)

Tuo. Paikkakortti. Must. Have. It.
Peilejähän saa ostettua kyllä edullisesti, mutta ongelmana on koko. Vielä en oo löytäny tarpeeks pieniä peilejä, jotka ois suht käyttövalmiita sellasenaan. Visaa huolettaa se, että jos oikeen kokosia peilejä ei löydy, miten peileistä saa leikattua tarpeeksi pieniä neliskulmioita, mutta mulla on kova luotto, että hyvin se saadaan onnistumaan. Ja jos ei saada, niin tehdään sitten paikkakortit ikkunasta, jossa ei siis oo sitä heijastavaa takaosaa.

Tykkään ylipäätään paljon peileistä, mutta häihin niitä haluun luomaan valosuutta, kauneutta, leikkimään koristeilla ja olemaan erilainen koriste. Onhan peilit käytännöllinen koriste jo siinä, että naiset voi helposti vähän peilailla huulipunaansa ruoan jälkeen tai kattoa ettei kyyneleet oo pilannu silmämeikkiä. :) Jotain niin simppeliä ja jotain niin kaunista.

Kommentit

  1. Onpa hauska idea! Mulle tuli mieleen vaan heti käytännön juttu: Jos peilit leikkaa itse, pitäisikö ne myös jotenkin pyöristää reunoista, ettei tule vieraille haavoja käsiin? Minä ainakin kömpelyksenä onnistuisin varmasti viiltelemään itseäni ainakin muutaman viinilasillisen jälkeen... Ihan vaan mietinnän aiheeksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi reunojen tylsyttäminen on myös yks haaste joka on otettu huomioon. :D Tällä hetkellä oon ehottanu kynsilakan laittamista reunoihin ja hiomista jos jotenkin sais, mutta vähän on ideat vielä puolitiessä. :D

      Poista
  2. Mä olen kanssa ihastellut noita peilipaikkakortteja jossain somessa. Jätin idean hautumaan, mutta vähän pelkään, että jää sikseen juuri tuon toteutuksen haasteen vuoksi. Mutta mahtavaa seurata teidän peili-ideointia, jos vaikka löytyykin näppärä tapa saada pieniä peilejä :) Koska tosi kauniit ja elengantit noi musta olisi :)

    Tuo Iiran huomio oli kans hyvä, koska reunat voi tosiaan olla aika terävät itse leikaten 🤔

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin toivon, että pystytään tää toteuttamaan, nimenomaan kauneuden ja eleganttiuden vuoksi haluankin nuo. Lähes hinnalla millä hyvänsä. :) Palaan asiaan, kun on tarkempia tietoja! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, mitä ajatuksia blogipostaus sinussa herätti? ❤️